vóór 16:00 besteld is vandaag verstuurd
afhalen mogelijk in onze winkel in Maastricht

26 december 2022

Jaaroverzicht 2022

Met de kerstdagen en de jaarwisseling in het vooruitzicht kijken we altijd graag even terug op het afgelopen jaar.

Het voelt lang geleden maar we begonnen het jaar met een gesloten winkel. In de tweede helft van januari mochten we gelukkig de deuren weer openen. We hebben dit jaar twee feestelijke Mey Festivals georganiseerd, in mei vierden we dat alweer 8 jaar open zijn en er waren ook weer hilarische fotoshoots in de winkel waarbij we zelf de leukste nachtkleding lieten zien.
Ook deden we dit jaar voor het eerst mee aan "de week van de stenen winkel" en aan een hele gave catwalk show in Radium in Maastricht. Nieuws was ook ons radio spotje op RTV waar we in aanloop naar de kerst veelvuldig te horen waren.

Uiteraard hadden we privé ook wat mijlpalen te vieren zoals ons vijfjarig huwelijk, de eerste dag van Liz op de basisschool en was Jens in oktober officieel geen baby meer maar een peuter!

Wil je het komende jaar op de hoogte blijven van Sarneel-Dessous en Mooi Eronder? Ontvang onze leuke wekelijkse nieuwsbrief! Hierin staan de komende acties, handige tips en de laatste nieuwtjes uit de wereld van het basic ondergoed. Afmelden kan altijd, maar we beloven je dat het de moeite waard is Meld je nu nog aan voor onze nieuwsbrief en mis het niet!

Wij wensen iedereen een prachtig 2023 vol onderbroekenlol en hopen je weer te zien in onze winkel of online bij Mooi Eronder.

Jesse & Stephanie