9.6 beoordeling op Kiyoh
voor 16:00 besteld is vandaag verstuurd
bezoek ook onze winkel in Maastricht
Klantenservice

Klantenservice

 

Wij helpen je graag. 

Hier vind je alle informatie omtrent bestellen, verzenden, retourneren en onze voorwaarden. 

Heb je een vraag, kijk eens bij de FAQ voor veelgestelde vragen. 

Staat je vraag of opmerking er niet bij? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected] of tijdens winkelopening te bellen naar 043-8522345

Met vriendelijke groetjes,

Jesse en Stephanie van mooieronder.nl

 

Contact form

* Verplicht veld

Informatie

Mooi Eronder

Platielstraat 8
6211 GV Maastricht
Open in Googlemaps

Voor al je basic ondergoed

Bezoek ook onze winkel


Veelgestelde vragen

Producten

1.1 Ik ben niet zeker van de maat. Kan ik komen passen?

Natuurlijk ben je welkom om te komen passen in onze winkel in het centrum van Maastricht (vlakbij het vrijthof). Hier kunnen wij je helpen met het vinden van de juiste maat. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om langs te komen dan kan je gebruik maken van de handige maathulp op de website. Indien je nog vragen hebt over onze collectie kan je ons altijd bellen tijdens openingstijden of per email contact met ons opnemen.

1.2 Ik kan mijn product niet vinden

Ben je op zoek naar een artikel van een van onze merken en vind je deze niet terug vinden op de site? Wellicht kunnen we het wel voor je bestellen. Wij kunnen artikelen bestellen van Mey, Schiesser, Sloggi, HOM, Anita, Felina en Ten Cate. Informeer naar de mogelijkheden door ons een email te sturen: [email protected]

1.3 Ik zie mijn maat op niet beschikbaar staan. Wanneer zijn de artikelen weer op voorraad?

Onze basiscollectie kunnen wij het hele jaar door voor je bestellen. Mocht het zo zijn dat je maat nu uitverkocht is, neem dan contact met ons op (telefonisch of per email) zodat wij er voor kunnen zorgen dat je gewenste artikelen snel weer op voorraad zijn. Bij modische artikelen of sale geldt op=op.

Bestellen

2.1 Ik heb mijn favoriete ondergoed gevonden bij Mooi Eronder. Hoe kan ik bestellen?

Je kunt eenvoudig producten bestellen door de gewenste artikelen in de winkelwagen te plaatsen. Kies hierbij de gewenste maat en kleur alvorens je het artikel in de winkelwagen plaatst. Bovenaan de pagina kun je je winkelwagen met producten terug vinden. Vervolgens klik je op bestellen en kan je gemakkelijk op één pagina afrekenen.

2.2 Geldt er een minimale bestelwaarde?

Nee, er geldt geen minimale bestelwaarde.

2.3 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Indien de bestelling nog niet verzonden is kan je deze nog wijzigen of annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Indien het pakket al is overgedragen aan PostNL kunnen wij helaas de bestelling niet meer wijzigen of annuleren.

Betalen

3.1 Op welke manieren kan ik afrekenen?

Je kan bij ons gemakkelijk afrekenen via Ideal. Hiermee reken je via Mollie je producten af via internetbankieren met je eigen bank. Verder kun je betalen via Bankcontact en Creditcard (visa en mastercard) of via een overschrijving vooraf. 

3.2 Is het ook mogelijk om achteraf te betalen?

Het is mogelijk om achteraf te betalen. Hierbij worden de verzend- en administratiekosten echter verhoogt met een bedrag van vijf euro. Indien je van deze service gebruik wenst te maken, kun je contact met ons opnemen.

3.3 Hoe betaal ik bij afhalen in de winkel?

Kies je bij verzendmethodes voor afhalen in de winkel? Dan kun je kiezen voor factuur of contante betaling. Zodra de winkel weer geopend volledig geopend is kun je ook weer per pin je betaling voldoen.

Verzenden

4.1 Ik wil graag online bestellen, wat zijn de verzendkosten?

De verzend- en administratiekosten zijn € 3,50 binnen Nederland. Bij bestellingen boven de €20 rekenen wij geen kosten. Voor België gelden de volgende bedragen: verzend- en administratiekosten €4.95, gratis verzending boven de €75. Voor de verzendkosten naar andere landen: stuur ons even een email.

4.2 Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Je pakket wordt met zorg verpakt en vervolgens met PostNL verzonden. Kleine artikelen versturen wij zoveel mogelijk met een brievenbuspakket, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Ook kun je een andere afhaallocatie kiezen.

Voor meer informatie over de verzending kijk bij verzendinformatie bij de klantenservice.

4.3 Waar kan ik het pakket laten bezorgen?

Je kan het pakket op ieder adres in Nederland of België laten bezorgen. Je kan dus ook afwijken van het factuur adres. Ook kun je een PostNL afhaallocatie selecteren. 

4.4 Ik heb iets moois gezien en ben binnenkort in Maastricht. Kan ik de producten ook afhalen in de winkel?

Het is zeker mogelijk om online je gewenste artikelen te bestellen en vervolgens af te halen in onze winkel. Selecteer hiervoor in het bestelproces: afhalen in de winkel. Hiervoor brengen wij uiteraard geen verzendkosten in rekening. Tot snel!

4.5 Ik kan niet wachten! Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Je pakket wordt zo spoedig mogelijk verzonden. Indien op voorraad en voor 16:00 besteld, dan dragen wij het dezelfde dag nog over aan PostNL. Houd rekening met dagen waarop geen post bezorgd word (zondag/maandag) en drukkere periodes zoals de feestdagen in december.

Ophalen in de winkel

5.1 Waar kan ik de winkel vinden?

Sarneel-Dessous ligt in de Platielstaat in hartje centrum Maastricht. Dit charmante straatje ligt tussen het vrijthof en het knusse amorsplein in. Hier vindt u leuke mode winkels en gezellige cafés. Onze straat loopt parallel aan de grote winkelstraat: de Grote Staat.

5.2 Hoe kan ik betalen bij afhalen?

Tijdens het bestelproces heb je keuze uit meerdere betaalmogelijkheden zoals Ideal, bancontact, visa of bankoverschrijving. Je kan bij het afhalen in de winkel ook kiezen voor factuur of contant. Uiteraard kun je in onze winkel ook per pin betalen.

5.3 Hoe bereik ik jullie met de auto?

Er zijn meerdere betaalde parkeergarages op loopafstand. De dichtsbijzijnde is Q-park Vrijthof, 24uur geopend (maximaal €35 euro per dag). Neem uitgang Platielstraat en dan is het nog maar 200 meter lopen naar Sarneel-Dessous. Ook kun je gebruik maken van de P+R opties, hierbij parkeer je tegen gereduceerd tarief en reis je verder met het OV. Kijk voor meer parkeermogelijkheden op www.maastrichtbereikbaar.nl 

5.4 Hoe bereik ik jullie met het OV?

Trein Dan loop je gemakkelijk vanuit het station alsmaar rechtdoor, de sint Servaasbrug over, tot aan de Bijenkorf. Dan ga je naar links en meteen de eerste straat in rechts (Achter het Vleeshuis). Wederom alsmaar rechtdoor lopen en zo kom je vanzelf in de Platielstraat. Sarneel-Dessous is gevestigd aan de rechterkant op nummer 8.

Bus Kies voor halte Vrijthof of Helmstraat. Of stap uit op de Markt/Mosae Forum. Vanuit hier is het enkele minuten lopen naar de Platielstraat. Raadpleeg voor actuele informatie Arriva.

Kijk voor meer reisopties met het openbaar vervoer op www.9292ov.nl

Retourneren

6.1 Kunnen de producten geruild worden in de winkel?

Het is zeker mogelijk om de producten te ruilen in de winkel. Onze verkoopsters zullen je helpen met het vinden van een passend alternatief.

6.2 Kunnen de producten teruggestuurd worden?

Indien de artikelen onbeschadigd, ongewassen en ongedragen zijn kun je de artikelen binnen 14 dagen retour sturen in de originele verpakking, voorzien van de originele labels en met behulp van het retourformulier. Sommige van onze producten zijn voorzien van een sealsticker (o.a. panty's, strings en plakbh's). Indien deze sticker verbroken is, is ruilen niet meer toegestaan. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.

6.3 Wanneer ontvang ik mijn geld terug van mijn retour bestelling?

Indien wij de artikelen in de juiste staat terug ontvangen zullen wij zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen het geld retourneren.

Klachten

7.1 Ik heb een klacht, hoe kan ik die indienen?

Net zoals we bij Mooi Eronder erna streven je bestelling met de grootste zorg te behandelen, zullen wij dit ook doen in geval van een klacht. Indien je een klacht hebt dan kan je het beste telefonisch of per email contact met ons opnemen zodat wij je een oplossing kunnen bieden. Ook kun je een geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR platform. Het ODR platform is te bereiken via de volgende link http://ec.europa.eu/consumers/odr/ maar wij verzoeken je vriendelijk om eerst contact met ons op te nemen.

Mooi Eronder 9.6 / 10 - 171 Reviews @ KiYoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »